Συγκρίνοντας 

Google Workspace Εκδόσεις


Αναρωτιέστε ποια έκδοση είναι η κατάλληλη για τον οργανισμό σας; 
Ας μάθουμε τώρα!

Σύγκριση εκδόσεων Google Workspace Business


Η επαγγελματική σας πλατφόρμα παραγωγικότητας.

Business Starter


€5.75
ανά χρήστη/έτος, δέσμευση 12 μηνών
 

Περιλαμβάνει:
 

  • 30 GB/ /χρήστη, ομαδοποιημένο
     
  • 1-300 συμμετέχοντες
     
  • Δεν υπάρχουν κοινόχρηστοι δίσκοι
     
  • Όρια συνάντησης: 100 συμμετέχοντες 
     
  • Εργαλεία επικοινωνίας: Gmail, Meet, Chat, Spaces, Tasks, Calendar, Classroom 
     
  • Εργαλεία συνεργασίας: Docs, Sheets, Slides, Sites, Forms
     
  • Πρόσθετες λειτουργίες:

    Google Meet: Εφέ φόντου, whiteboard, Ζωντανοί υπότιτλοι











     

Business Standard


€11.50
ανά χρήστη/έτος, δέσμευση 12 μηνών
 


Περιλαμβάνει
όλα στο Starter +  

  • 2 TB/ χρήστης, ομαδοποιημένο
     
  • 1-300 συμμετέχοντες
     
  • Κοινόχρηστα Drives
     
  • Όρια συνάντησης: 150 συμμετέχοντες 
     
  • Εργαλεία επικοινωνίας: Gmail, Meet, Chat, Spaces, Tasks, Calendar, Classroom 
     
  • Εργαλεία συνεργασίας: Docs, Sheets, Slides, Sites, Forms
     
  • Πρόσθετες λειτουργίες:

    Google Meet: Ηχογράφηση, Ακύρωση θορύβου, Αίθουσες επιλογών
    Συνεργασία Επαληθευμένη δια ΠΙΝ κοινή χρήση, εγκρίσεις εγγράφων, επώνυμα email, Πρόγραμμα συναντήσεων
    Περιοχές δεδομένων: Επιλέξτε μεμονωμένη περιοχή δεδομένων
    Πρόσθετη ασφάλεια: Βασική διαχείριση τελικού σημείου, Διαπιστωση για την προστασία δεδομένων, αναφορά ελέγχου Drive

Business Plus


€17.25
ανά χρήστη/έτος, δέσμευση 12 μηνών


Περιλαμβάνει
τα πάντα στο Starter και Standard +

  • 5 TB/ χρήστη, ομαδοποιημένα
     
  • 1-300 συμμετέχοντες
     
  • Κοινόχρηστα Drives
     
  • Όρια συνάντησης: 500 συμμετέχοντες 
     
  • Εργαλεία επικοινωνίας: Gmail, Meet, Chat, Spaces, Tasks, Calendar, Classroom 
     
  • Εργαλεία συνεργασίας: Docs, Sheets, Slides, Sites, Forms
     
  • Πρόσθετα χαρακτηριστικά:

    Google Meet: Ζωντανές μεταγραφές συσκέψεων, παρακολούθηση παρουσίας
    Πρόσθετη ασφάλεια: Google Vault, Advanced Endpoint Management, Secure LDAP, Session Length








     

Σύγκριση εκδόσεων Google Workspace Enterprise

Μια σουίτα εργαλείων παραγωγικότητας και συνεργασίας, με όσο αποθηκευτικό χώρο χρειάζεστε, εξαιρετική ασφάλεια και διαχείριση.

Enterprise Standard


€22.20
ανά χρήστη/έτος, δέσμευση 12 μηνών
 

Περιλαμβάνει: 
όλα στο Business Plus +  
 

  • Όσο χρειάζεσαι
     
  • Κοινόχρηστα Drives
     
  • Όρια συνάντησης: 500 συμμετέχοντες 
     
  • Εργαλεία επικοινωνίας: Gmail, Meet, Chat, Spaces, Tasks, Calendar, Classroom 
     
  • Εργαλεία συνεργασίας: Docs, Sheets, Slides, Sites, Forms
     
  • Πρόσθετες λειτουργίες:

    Google Meet: Ζωντανή ροή εντός τομέα έως 10.000 συμμετέχοντες, YouTube Streaming
    Συνδεδεμένα φύλλα BigQuery: Συνδεδεμένα φύλλα BigQuery, αυτόματη εξαγωγή αναφορών στο BigQuery
    Περιοχές δεδομένων: Επιλέξτε μεμονωμένη περιοχή δεδομένων, Πρόληψη απώλειας δεδομένων Drive, Πρόσβαση ευαίσθητου περιεχομενου
    Κέντρο ασφαλείας: Σελίδα Security Health, Εργαλείο έρευνας (μόνο προβολή)

Enterprise Plus


€28.86
ανά χρήστη/έτος, δέσμευση 12 μηνών
 

Περιλαμβάνει
όλα στο Enterprise Standard  +  
 

  • Όσο χρειάζεσαι
     
  • Κοινόχρηστα Drives
     
  • Όρια συνάντησης: 500 συμμετέχοντες 
     
  • Εργαλεία επικοινωνίας: Gmail, Meet, Chat, Spaces, Tasks, Calendar, Classroom 
     
  • Εργαλεία συνεργασίας: Docs, Sheets, Slides, Sites, Forms
     
  • Πρόσθετες λειτουργίες:

    Αναφορές Work Insights για χρήστες

    Περιοχές δεδομένων: Επιλέξτε πολλαπλές περιοχές δεδομένων, Κρυπτογράφηση Drive από την πλευρά πελάτη 
    Κέντρο ασφαλείας: Εργαλείο έρευνας (πρόσβαση επεξεργασίας), Σύνθετη σάρωση συνημμένων email (Security Sandbox)

     

Είστε μέλος ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος;
 

Διαβάστε περισσότερα για την Έκδοση Google Workspace for Education εδώ.

Είστε περίεργοι για το Gemini;

Διαβάστε περισσότερα για το μοντέλο AI Gemini της Google εδώ.

Δεν είστε ακόμα σίγουροι;
 Κλείστε μια συνάντηση μαζί μας και αφήστε μας να σας βοηθήσουμε!

Συχνες ερωτήσεις

Dropdown Text Example
Τι είναι το Google Workspace;
Το Google Workspace είναι μια ολοκληρωμένη σουίτα εργαλείων συνεργασίας και παραγωγικότητας που βασίζονται σε cloud, σχεδιασμένα να μεταμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι οργανισμοί. Προσφέρει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών και υπηρεσιών που επιτρέπουν στις ομάδες να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά, να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να παραμένουν παραγωγικές σε οποιαδήποτε συσκευή, από οπουδήποτε στον κόσμο.

Βασικά χαρακτηριστικά του Google Workspace

1.Gmail: Ασφαλές και αξιόπιστο επαγγελματικό email με προηγμένες λειτουργίες όπως φιλτράρισμα ανεπιθύμητων μηνυμάτων, προστασία από ιούς και 30 GB αποθηκευτικού χώρου ανά χρήστη στο χαμηλότερο επίπεδο.

2.Calendar: Ένα κοινόχρηστο ημερολόγιο που διευκολύνει τον προγραμματισμό συναντήσεων, την παρακολούθηση συμβάντων και τη συνεργασία με συναδέλφους.

3.Drive: Μια ασφαλής υπηρεσία αποθήκευσης cloud που επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν, να μοιράζονται και να συνεργάζονται σε αρχεία όλων των τύπων.

4.Docs: Ένας συνεργατικός επεξεργαστής κειμένου που επιτρέπει σε πολλούς χρήστες να εργάζονται στο ίδιο έγγραφο ταυτόχρονα.

5.Sheets: Ένα συνεργατικό εργαλείο υπολογιστικών φύλλων που επιτρέπει στις ομάδες να συνεργάζονται για την ανάλυση δεδομένων, τον προϋπολογισμό και πολλά άλλα.

6.Slides: Ένα εργαλείο συλλογικής παρουσίασης που διευκολύνει τη δημιουργία και την παράδοση συναρπαστικών παρουσιάσεων.

7.Meet: Μια υπηρεσία τηλεδιάσκεψης που επιτρέπει στους χρήστες να φιλοξενούν και να συμμετέχουν σε συσκέψεις από τους υπολογιστές ή τις κινητές συσκευές τους.

8.Chat: Μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων που επιτρέπει στις ομάδες να επικοινωνούν και να συνεργάζονται σε πραγματικό χρόνο.

Ποια έκδοση του Google Workspace είναι κατάλληλη για την επιχειρηση μου;
Για να προσδιορίσετε ποια έκδοση είναι κατάλληλη για τον οργανισμό σας, λάβετε υπόψη τους ακόλουθους παράγοντες:

1.Αριθμός χρηστών: Ο αριθμός των χρηστών που θα χρειαστούν πρόσβαση στις υπηρεσίες Google Workspace.

2.Απαιτούμενα χαρακτηριστικά: Σκεφτείτε ποιες λειτουργίες είναι απαραίτητες για τον οργανισμό σας, όπως η χωρητικότητα αποθήκευσης email, οι δυνατότητες τηλεδιάσκεψης και τα εργαλεία συνεργασίας.

3.Προϋπολογισμός: Συγκρίνετε τα σχέδια τιμολόγησης των διαφορετικών εκδόσεων για να βρείτε αυτό που ταιριάζει στον προϋπολογισμό σας.

4.Απαιτήσεις ασφαλείας: Αξιολογήστε τα χαρακτηριστικά ασφαλείας κάθε έκδοσης για να βεβαιωθείτε ότι πληρούν τις απαιτήσεις ασφαλείας του οργανισμού σας.

5.Επεκτασιμότητα: Εξετάστε τις δυνατότητες μελλοντικής ανάπτυξης και επιλέξτε μια έκδοση που μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες του οργανισμού σας.

Αφού λάβετε υπόψη αυτούς τους παράγοντες, μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση του Google Workspace που ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις του οργανισμού σας. Ή μιλήστε με τους εκπροσώπους μας και θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε τη σωστή έκδοση.

Γιατί να επιλέξω το Cloud Office για την ενσωμάτωση στο Google Workspace;
Το Cloud Office είναι ένας Premier Google Cloud Partner στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (CEE) με μια ομάδα πιστοποιημένων ειδικών στο Google Cloud. Έχουμε αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχημένων υλοποιήσεων του Google Workspace σε διάφορους κλάδους. Ακολουθούμε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και δίνουμε προτεραιότητα στις ανάγκες των πελατών μας πάνω από όλα.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της ενσωμάτωσης στο Cloud Office για το Google Workspace;
Το Cloud Office μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε τις τεχνικές προκλήσεις, να ενισχύσετε το εργατικό δυναμικό σας και να μεγιστοποιήσετε την επένδυσή σας στο Google Workspace. Προσφέρουμε επίσης συνεχή υποστήριξη και συμβουλευτική για να διασφαλίσουμε τη μακροπρόθεσμη επιτυχία του περιβάλλοντος σας στο Google Workspace.
Πώς διασφαλίζει το Cloud Office την ομαλή μετάβαση στο Google Workspace;
Η ομάδα ειδικών συμβούλων ενσωμάτωσης έχει βαθιά κατανόηση των τεχνικών περιπλοκών του Google Workspace. Διασφαλίζουμε την απρόσκοπτη μετεγκατάσταση από τον τρέχοντα πάροχο email και το σύστημα αποθήκευσης αρχείων, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τις διακοπές και το χρόνο διακοπής λειτουργίας και αντιμετωπίζουμε τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Η προληπτική μας προσέγγιση και η προσοχή στη λεπτομέρεια διασφαλίζουν ότι η μετάβασή σας στο Google Workspace είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

I would like to receive newsletter and other promotional emails.

By clicking here, I state that I have read and understood the terms and conditions.

Font,Text,Brand