Η επαγγελματική σας πλατφόρμα παραγωγικότητας.
Περιλαμβάνει:
Περιλαμβάνει:
όλα στο Starter +
Περιλαμβάνει:
τα πάντα στο Starter και Standard +
Μια σουίτα εργαλείων παραγωγικότητας και συνεργασίας, με όσο αποθηκευτικό χώρο χρειάζεστε, εξαιρετική ασφάλεια και διαχείριση.
Περιλαμβάνει:
όλα στο Business Plus +
Περιλαμβάνει:
όλα στο Enterprise Standard +
Είστε μέλος ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος;
Είστε περίεργοι για το Gemini;
Βασικά χαρακτηριστικά του Google Workspace
1.Gmail: Ασφαλές και αξιόπιστο επαγγελματικό email με προηγμένες λειτουργίες όπως φιλτράρισμα ανεπιθύμητων μηνυμάτων, προστασία από ιούς και 30 GB αποθηκευτικού χώρου ανά χρήστη στο χαμηλότερο επίπεδο.
2.Calendar: Ένα κοινόχρηστο ημερολόγιο που διευκολύνει τον προγραμματισμό συναντήσεων, την παρακολούθηση συμβάντων και τη συνεργασία με συναδέλφους.
3.Drive: Μια ασφαλής υπηρεσία αποθήκευσης cloud που επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν, να μοιράζονται και να συνεργάζονται σε αρχεία όλων των τύπων.
4.Docs: Ένας συνεργατικός επεξεργαστής κειμένου που επιτρέπει σε πολλούς χρήστες να εργάζονται στο ίδιο έγγραφο ταυτόχρονα.
5.Sheets: Ένα συνεργατικό εργαλείο υπολογιστικών φύλλων που επιτρέπει στις ομάδες να συνεργάζονται για την ανάλυση δεδομένων, τον προϋπολογισμό και πολλά άλλα.
6.Slides: Ένα εργαλείο συλλογικής παρουσίασης που διευκολύνει τη δημιουργία και την παράδοση συναρπαστικών παρουσιάσεων.
7.Meet: Μια υπηρεσία τηλεδιάσκεψης που επιτρέπει στους χρήστες να φιλοξενούν και να συμμετέχουν σε συσκέψεις από τους υπολογιστές ή τις κινητές συσκευές τους.
8.Chat: Μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων που επιτρέπει στις ομάδες να επικοινωνούν και να συνεργάζονται σε πραγματικό χρόνο.
1.Αριθμός χρηστών: Ο αριθμός των χρηστών που θα χρειαστούν πρόσβαση στις υπηρεσίες Google Workspace.
2.Απαιτούμενα χαρακτηριστικά: Σκεφτείτε ποιες λειτουργίες είναι απαραίτητες για τον οργανισμό σας, όπως η χωρητικότητα αποθήκευσης email, οι δυνατότητες τηλεδιάσκεψης και τα εργαλεία συνεργασίας.
3.Προϋπολογισμός: Συγκρίνετε τα σχέδια τιμολόγησης των διαφορετικών εκδόσεων για να βρείτε αυτό που ταιριάζει στον προϋπολογισμό σας.
4.Απαιτήσεις ασφαλείας: Αξιολογήστε τα χαρακτηριστικά ασφαλείας κάθε έκδοσης για να βεβαιωθείτε ότι πληρούν τις απαιτήσεις ασφαλείας του οργανισμού σας.
5.Επεκτασιμότητα: Εξετάστε τις δυνατότητες μελλοντικής ανάπτυξης και επιλέξτε μια έκδοση που μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες του οργανισμού σας.
Αφού λάβετε υπόψη αυτούς τους παράγοντες, μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση του Google Workspace που ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις του οργανισμού σας. Ή μιλήστε με τους εκπροσώπους μας και θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε τη σωστή έκδοση.