Το SigApp, επί του παρόντος σε έκδοση Beta, εισάγει μια κεντρική λύση για τη δημιουργία και την επιβολή πολιτικών υπογραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Google Workspace. Με αυτό το καινοτόμο εργαλείο, οι οργανισμοί θα μπορούν να εξορθολογίσουν τη διαχείριση των υπογραφών email σε ολόκληρο το εργατικό δυναμικό.
Μείνετε μπροστά σε μια λύση που απλοποιεί τη διακυβέρνηση υπογραφής και ενισχύει τον επαγγελματισμό σε όλες τις επικοινωνίες μέσω email.
Διαχείριση Υπογραφών Εmail: Αναπτύξτε μια φιλική προς το χρήστη διεπαφή που απλοποιεί τη διαχείριση των υπογραφών email, επιτρέποντας τον κεντρικό έλεγχο και τις ευκολες ενημερώσεις, ενώ τηρείτε τις οδηγίες και τους κανονισμούς του brand.
Εξασφάλιση Συνοχής Brand : Δώστε τη δυνατότητα στους διαχειριστές να εφαρμόζουν και να διατηρούν ομοιόμορφες και επαγγελματικές αναπαραστάσεις επωνυμίας σε όλες τις επικοινωνίες μέσω email, ενισχύοντας μια συνεκτική ταυτότητα Brand και διασφαλίζοντας μια τυποποιημένη προσέγγιση στη διαχείριση υπογραφών.
Συμμόρφωση με Κανονιστικά Πρότυπα: Ενσωματώστε χαρακτηριστικά που διευκολύνουν τη συμμόρφωση με συγκεκριμένες ρυθμιστικές απαιτήσεις, διασφαλίζοντας ότι όλες οι υπογραφές email πληρούν τα απαραίτητα πρότυπα και οδηγίες συμμόρφωσης.
Προσαρμόσιμα Πρότυπα Υπογραφών: Παρέχετε μια συλλογή προσαρμόσιμων προτύπων υπογραφών, επιτρέποντας στους διαχειριστές να προσαρμόζουν τις υπογραφές σύμφωνα με συγκεκριμένες οδηγίες επωνυμίας και τις προτιμήσεις των χρηστών, διασφαλίζοντας την επαγγελματική εκπροσώπηση της επωνυμίας.
Προσαρμογή Περιφερειακών και Τμηματικών Υπογραφών: Προσφέρετε τη δυνατότητα δημιουργίας συνόλων υπογραφών προσαρμοσμένων για διαφορετικά τμήματα και περιοχές, παρέχοντας στους διαχειριστές την ευελιξία να διαχειρίζονται τις υπογραφές.
Αυτοματοποιημένες Ενημερώσεις Υπογραφής: Εφαρμόστε την δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσης που επιτρέπει στους διαχειριστές να διαθέσουν γρήγορα και αποτελεσματικά ενημερώσεις υπογραφής σε ολόκληρο τον οργανισμό.
Κατανοούμε τις λεπτομέρειες των επιχειρηματικών και τεχνικών σας αναγκών
Σας παρουσιάζουμε σχέδιο για την αντιμετώπιση των απαιτήσεών σας
Απολαύστε την εξαιρετική μας απόδοση
Try Gemini AI
Ένα επιπλέον εργαλείο για τον πλήρη μετασχηματισμό των διαδικασιών της ομάδας σας.
Google Workspace Editions
Διαθεσιμο εργαλείο σχεδιασμού και διαχείρισης διακοπών
Vacation Management
Διαθεσιμο εργαλείο σχεδιασμού και διαχείρισης διακοπών.
Billing System
Διαθέσιμο σύστημα χρέωσης, πολλαπλές μέθοδοι πληρωμής, νομίσματα και αναφορές εισπράξεων
CRM
Καλύψτε τις ανάγκες των πελατών σας με ένα προσαρμοσμένο CRM που υποστηρίζεται από το AppSheet.
Google Workspace Backup
Αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας για το Google Workspace Drive και το Gmail. Ευκολη ανάκτηση.
Google Workspace Automated User Creation/Deletion
Δημιουργήστε ή διαγράψτε χρήστες στο μέλλον μέσω μιας πλήρως διαχειριζόμενης πλατφόρμας.
SigApp Now in Beta
Δημιουργήστε και επιβάλλετε πολιτικές υπογραφής με κεντρικό τρόπο στο Google Workspace.
Δεν είναι το προϊόν που χρειάζεστε;
Καλύψτε τις ανάγκες των πελατών σας με ένα προσαρμοσμένο CRM που υποστηρίζεται από το Appsheet
Δημιουργήστε ή διαγράψτε χρήστες στο μέλλον μέσω μιας πλήρως διαχειριζόμενης πλατφόρμας
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την Google Workspace Automated User Creation/Deletion →
Create or delete users in the future via a fully managed platform
Read more about Google Workspace Automated User Creation/Deletion →
Ετοιμο σύστημα χρέωσης , πολλαπλές μέθοδοι πληρωμής, νομίσματα και αναφορές εισπράξεων
Off-the-shelf billing system, multiple payment methods, currencies and collections reports