Η πρόκληση της σύγχρονης διαχείρισης χρηστών: πολυπλοκότητα και κλίμακα

Κατανόηση και υπέρβαση των περιπλοκών των σημερινών συστημάτων διαχείρισης χρηστών

Η αποτελεσματική διαχείριση εκατοντάδων χρηστών που κατανέμονται σε τμήματα, τοποθεσίες και δυνητικά επιχειρηματικές μονάδες αποτελεί σημαντική πρόκληση για τα τμήματα πληροφορικής. Η αυξανόμενη αποκέντρωση των προμηθειών τεχνολογίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει οδηγήσει σε ένα διαφορετικό τοπίο λογισμικού και υλικού εντός των οργανισμών. Αυτό περιπλέκει τη διαχείριση των χρηστών και μπορεί να καταπονήσει τους πόρους IT.

Cloud Office: Ο Premier Google Cloud Partner σας με απαράμιλλη τεχνογνωσία

Το Cloud Office, ένας Premier Google Cloud Partner με εξειδίκευση στο Work Transformation από την Google και 11 διαφορετικές εξειδικεύσεις σε διάφορα τμήματα, αναγνωρίζει αυτές τις προκλήσεις και είναι αφιερωμένο στην απλοποίηση των λειτουργιών πληροφορικής για πελάτες σε όλη την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Συνεργαστήκαμε με το JumpCloud για να προσφέρουμε την πρωτοποριακή πλατφόρμα ανοιχτού καταλόγου τους, μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης χρηστών που έχει σχεδιαστεί για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών και την αύξηση της ασφάλειας.

JumpCloud: Κεντρική διαχείριση, Ασυμβίβαστη ασφάλεια, Απαράμιλλη ευελιξία

Η υπηρεσία καταλόγου του JumpCloud που βασίζεται σε cloud προσφέρει έναν ενιαίο, ισχυρό κόμβο για τους διαχειριστές IT για τη διαχείριση όλων των χρηστών, συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων, των εργολάβων και των προμηθευτών. Αυτό εξαλείφει το βάρος της ταχυδακτυλουργίας των ξεχωριστών συστημάτων. Τα λεπτομερή στοιχεία ελέγχου πρόσβασης, ο έλεγχος ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων και οι πολιτικές ισχυρών κωδικών πρόσβασης προστατεύουν τα κρίσιμα δεδομένα του οργανισμού σας.

Το JumpCloud ενσωματώνεται απρόσκοπτα με δημοφιλή περιβάλλοντα (Windows, Mac, Linux) και εφαρμογές που βασίζονται σε cloud (Office 365, Google Workspace), διασφαλίζοντας τη συμβατότητα με την υπάρχουσα υποδομή σας.

*Εάν ο οργανισμός σας αξιοποιεί ήδη το Google Workspace ή σκέφτεται να μετακομίσει σε αυτό, ενδέχεται να πληροίτε τα κριτήρια για εμπορική έκπτωση πακέτου

Λειτουργική αποτελεσματικότητα και εξοικονόμηση κόστους με το JumpCloud

Η εστίαση του JumpCloud στον αυτοματισμό και την κεντρική διαχείριση επηρεάζει άμεσα τα αποτελέσματά σας. Η βελτιωμένη διαχείριση μειώνει τα γενικά έξοδα πληροφορικής, ενώ η ενισχυμένη ασφάλεια μειώνει τον κίνδυνο δαπανηρών παραβιάσεων. Αυτά τα πλεονεκτήματα κάνουν το JumpCloud εξαιρετικά επεκτάσιμο, κατάλληλο για οργανισμούς όλων των μεγεθών.

Cloud Office: Οι ειδικοί σας στο JumpCloud

Ως συνεργάτης Google Cloud με εκτενή εμπειρία υλοποίησης JumpCloud, το Cloud Office παρέχει εξειδικευμένη καθοδήγηση και εξατομικευμένη υποστήριξη για την υλοποίηση σε πελάτες σε ολόκληρη την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Η εις βάθος εκπαίδευση της ομάδας μας διασφαλίζει επιτυχημένες αναπτύξεις που μεγιστοποιούν την αξία της πλατφόρμας JumpCloud.

Ανακαλύψτε τη δύναμη του JumpCloud – Επικοινωνήστε με το Cloud Office

What benefits do we get when switching to Google Workspace

In this article, you can learn all the benefits you could receive if you decide that you want to joi...

Read more
The Future of Gmail

Google brought email, chat, voice & video calling together. Also, there are added Rooms, so you can ...

Read more